|
Amitech HomeCenter Living 550 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CRKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2013 kl. 22:56 |
Halløj.
Jeg har netop fået fat i et Amitech HomeCenter Living 550 og vil jo så gerne fodre et par ekstra gigabyte RAM i den, men... hvordan sytten får man sådan en tingest åbnet uden at bruge nedstryger, skærebrænder og koben? De bedste hilsner |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener du skal fjerne de 2-3 skruer på bagsiden, herefter kan toppen (låget) skubbes frem.
|
|
![]() |
|
CRKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
Helt korrekt - det lykkedes og den kører nu rigtig fint med 3 GB. Jeg var bare meget i tvivl om ikke de i stedet holdt styr på bundkortet i forhold til bagpladen; men det gjorde de jo så ikke.
Tak for tippet! |
|
![]() |
|
Nu kører den jo egentlig fint med Win7 Home Premium, men... den finder ikke noget TV-kort? Ved du måske, hvilket kort den er bestykket med, så jeg kan gå på jagt efter nogle drivers til det?
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Mener det er et AverMedia M1xx mini PCI kort der sidder i den, kig evt i device manager (enhedshåndtering) og google PNP-ID
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |