|
hdhomerun+win8+yousee nogen med succes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2012 kl. 00:47 |
Hej,
Har opgraderet til win8 og nu kan jeg ikke få wmc til at finde nogen kanaler. Hdhomerun finder kanalerne men ikke iwmc. Det virkede på win7. Nogen der har haft succes i win8 |
|
![]() |
|
sorenmt84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke at jeg kan hjælpe dig meget videre... Men jeg har for et par uger siden opgraderet mit mediacenter til win 8 og har to stk hdhomerun bokse på... og det virker helt perfekt (som på win 7) - har ikke gjort noget anderledes end at jeg tidligere har gjort...
Søgt kanalerne i HDhomerun programmet og efterfølgende i win 8 (som antenne kanaler og ikke kabel tv kanaler!) Har du husket at sætte virtual channel table mode til injectNITSDT |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Ja, hos mig virker det som i Win 7, men jeg bruger de seneste betadrivere fra silicondust ved ikke om det har nogen betydning.
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
sorenmt84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Status: Offline Point: 22 |
Jeg bruger ikke beta driverne...
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Hej,
Jeg har sat HDhomerun op til det som der foreskrives hos silicondust. Og jeg søger på antenne i Win 8, men den finder ingen kanaler.
|
|
![]() |
|
Hvor i landet er i fra, tænker om det kan have noget med det at gøre?
|
|
![]() |
|
Og så fik jeg lyst problemet. Det var windows 8 firewall som var skyld i problemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |