|
B: Apple tv3 til Tv2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2013 kl. 09:37 |
Hej jeg kunne godt tænke mig at bytte en ATV3 til en 2, den må gerne være jailbreaket, eller i hvertfald have en lav nok FW til at kunne gøre det.
Er lokaliseret i Holstebro Mvh Kristoffer |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et apple TV2, som har været jailbreaket, men er det ikke mere. Kunne sagtens være interesseret i at bytte - og jeg kan også hjælpe dig med at jailbreake det igen. :-)
Men jeg bor i københavn, så du skal være indstillet på at sende det.
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Det er jeg også villig til, altså at sende den.
Kan du jailbreake den, evt med xbmc igen. Er der kasse, og fjernbetjening med? og hvordan er standen. Min ATV3 har alt tilbehør samt står i perfekt stand Mvh Kristoffer |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
pm sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |