|
MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-December-2012 kl. 06:55 |
Hej Ville lige dele mit nye setup med ARM baseret Google TV til HD streaming.
Jeg kan nu med en Dual core 1.6 Ghz Rockchip med Grafik chip, streame Hd Film fra min synology over netværk i HD. har samme funktionalitet eller bedre end en WDTV og nolge HTPC løsninger til en pris at under kr. 400 :) Endelig en løsning hvor jeg kan have en medieafspiller gemt bag mit LED tv uden at der stikker ledninger ud. Ja ved godt I kan se en USB ledninng men den er skjult når den ikke er i brug :) Endu federe er at Medieafspilleren får strøm fra USb porten og at den derudover er tilsluttet HDMI porten. Wifi på enheden stinker til film streaming så har måttet gå en omvej med ethernet derfor de mange kabler bagpå. Ny enhed ud nu med bluetooth indbygget også. Hjæper hvis man vil bruge Bt keyboard/mus såsom Dinovo mini. man kan købe disse tv sticks direkte fra forhandlere i KINA på denne side. søde flinke mennesker som er gode til at skrive en lav værdi på pakken ;) MK808 Droidmote Server/client Udover min lille USB mus, bruger jeg primært Droidmote til at styre Android på TV'et. JEg styrer det fra min Nexus 7 tablet. MK808 MK808b Rockchip 3066 Redigeret af daskino - 23-December-2012 kl. 07:31 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
NikolajC
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende! Kunne du lokkes til at installere xbmc på den og teste Hvordan den kører med subs og HD materiale over netværket?
|
|
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for interessen. Xmbc får du mig ikke til at installere. Det er for langhåret med meget cli pt. Heller ikke sikker på denne atm virker til det. Men en hd stream test kan jeg godt lave. Video kommer snart!
|
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
NikolajC
Funktioner
Tak(0)
|
CLI? Nej slet ikke. Deres android version er i rc2. Spiller max på min nexus 7 f.eks: http://mirrors.xbmc.org/releases/android/
Prøv det :-) |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
så vidt jeg kan læse i xbmc wiki så understøtter xbmc til android ikke google tv player
|
|
NikolajC
Funktioner
Tak(0)
|
Ok my bad.
|
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har faktisk overvejet at købe sådan en at lege med. Det er jo ikke alverdens de koster.
Men hvordan med lyd (DTS, TrueHD osv), og 1080p. Spiller det ordentligt ? Kan den trække det ?
|
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
daskino
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm 1080p skal jeg have prøvet igen. Var også lydfreak engang men gav lidt op på alle de kasser og ledninger man skal have. Så det man kan se er om Android kan decideret div lydformatter men check evt armontv forum for mere om hd lyd
|
|
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. Et HDMI kabel fra afspiller til forstæker, og så et HDMI kabel fra forstærker til Tv. Ikke mange kabler eller kasser Ikke fordi det er et krav at den kan afspille HD-lyd, men vil da være rart nok hvis den kan. Om ikke andet er det jo et meget sjovt stykke legetøj. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men omtalte er vel heller ikke en Google tv player?? Eller falder den alligevel ind herunder? edit: de fleste steder på nettet betegnes disse dimser som en mini pc med android på....... Redigeret af ridderdk - 26-December-2012 kl. 12:21 |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Daskino
Hvis du kan installere Apps fra playstore, så prøv evt. denne nye super lækre video afspiller fra Archos - jeg benytter den på mine tablets indexerer og afspiller fra dine smb shares, med lynhurtig automatisk coverart og subtitle henting, hardware video acceleration, ac3/dts understøttelse ved installation af codec plugin Archos video afspiller |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
python
Bruger Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du afprøvet netflix, viaplay eller andre lignede streaming tjenester fra den dims,... og hvis du har, hvordan kører det ?
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |