|
SØGER: PS3 move, eller andet selvskabeligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2013 kl. 15:09 |
Hej folkens.
Min kæreste og jeg går lidt og keder os og tænkte det kunne være sjovt med noget ps3, men det må gerne være noget aktivt ![]() Vi har en ps3 move controller så skal bruge en mere, så hvis nogen ligger inde med en jeg evt må låne??? Hvis man kan låne spil med ville det være absolut perfekt. Giver en flaske rødvin eller noget som tak, skal bruge det i aften (fredag d. 4) og kan aflevere det tilbage imorgen lørdag. Ligger til i Assens vestfyn så hvis der er nogen i nærheden ville det være helt perfekt ![]() |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke leje sådan en controller i Blockbuster? Hvis der da er en i nærheden af hvor i bor...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |