recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SØGER: PS3 move, eller andet selvskabeligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SØGER: PS3 move, eller andet selvskabeligt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SØGER: PS3 move, eller andet selvskabeligt
    Sendt: 04-Januar-2013 kl. 15:09
Hej folkens.

Min kæreste og jeg går lidt og keder os og tænkte det kunne være sjovt med noget ps3, men det må gerne være noget aktivt :)

Vi har en ps3 move controller så skal bruge en mere, så hvis nogen ligger inde med en jeg evt må låne???

Hvis man kan låne spil med ville det være absolut perfekt. 

Giver en flaske rødvin eller noget som tak, skal bruge det i aften (fredag d. 4) og kan aflevere det tilbage imorgen lørdag.

Ligger til i Assens vestfyn så hvis der er nogen i nærheden ville det være helt perfekt :)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 16:00
Kan man ikke leje sådan en controller i Blockbuster? Hvis der da er en i nærheden af hvor i bor...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu