|
Brugt Projektor SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lechef ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2013 kl. 16:52 |
Jeg har en Epson EH TW2900 til salg
Projektoren er ca 2,5 år gammel, men fejler intet. Der er samtidig en helt ny pære til. Den udskiftes da jeg anskaffer mig nyt udstyr. Den har tjent mig vel og været en rigtig god projektor Der er samtidig 3 års garanti fra Epsons side så der er stadig lidt tilbage Prismæssigt er jeg lidt lost, men giv et bud og lad os se på det NB Den er til salg fra midten af januar Redigeret af lechef - 04-Januar-2013 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
Peller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad kostede den fra ny
|
|
![]() |
|
lechef ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
ca. 8000
|
|
![]() |
|
Peller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
og den har lensshift begge retninger og er full HD
|
|
![]() |
|
http://www.trustedreviews.com/epson-eh-tw2900-lcd-projector_Projector_review_feature-table_Page-4#tr-review-summary
Her er en anmeldelse af den Der er Lensshift på samt fuld HD
|
|
![]() |
|
Jeg smider et bud på 3500 kr, så må du fortælle mig om jeg er helt i skoven
|
|
![]() |
|
Det lyder sgu fint
Jeg har tlf 22742030 hvis du har nærmere oplysninger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |