|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2013 kl. 23:27 |
Hej
Jeg vil gerne sælge mit Panasonic 50G20 plasma og BD85 blu-ray afspiller. Det er i perfekt stand. Skal afhentes i Søborg, Kbh N. Kvittering, brugsanvisninger, usb dongle etc medfølger. Redigeret af stenergut - 04-Januar-2013 kl. 23:01 |
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fjernsynet står fantastisk godt på digitalt kabeltv via den indbygget tuner. Bedre end min nuværende setup bestående af Pioneer 5090H og samsung yousee boks. Brugerfladen er nem og der er THX billedeprofil. Med bd85 medfølger der usb dongle, som også kan bruges til fjernsynet. Blu-ray afspilleren har analoge 7.1 udgange, hvis man ikke har surroundforstærker. Afkoder DTS HD Master og Dolby TrueHD Redigeret af stenergut - 03-Januar-2013 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Kunne måske godt bruge BD85 som reserve afspiller til børneværelset, hvad har du i tankerne rent prismæssigt ?
|
|
![]() |
|
Jeg vil helst sælge samlet.
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Ok...
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Hvad skal du have for fjernsynet alene?
|
|
![]() |
|
Jeg tænkte på at sælge samlet for 4500.-
|
|
![]() |
|
Men jeg er åben for forslag
|
|
![]() |
|
Bump!
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Hvor gammelt er tv'et præcist og har du kvittering/fod?
|
|
![]() |
|
Jeg har kvitteringer, brugsanvisninger, fod etc.
Det er købt i 2010. Det er i perfekt stand. Kan demonstreres med TV/Blu-ray såfremt det ønskes.
|
|
![]() |
|
Har et bud på 3500 for TV alene.
Vil gerne sælge TV og afspiller for 4000.-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |