recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skylanders til xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skylanders til xbox 360

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skylanders til xbox 360
    Sendt: 10-December-2012 kl. 12:03
hejsa, jeg har en kammerat som har en af de lidt ældre xbox 360 ... og hans unger ønsker sig noget der hedder skylanders hvor man kan sætte sådan et bræt til... ved i om man kan bruge den hvide xbox 360 ?

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

hejsa, jeg har en kammerat som har en af de lidt ældre xbox 360 ... og hans unger ønsker sig noget der hedder skylanders hvor man kan sætte sådan et bræt til... ved i om man kan bruge den hvide xbox 360 ?

Det kan det uden problemer, det kører via USB. Husk der er kommet den nye giants udgave.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 20:23
Okay er det godt det der giants....

Så det er bare med at købe en startpakke måske ?
Eller hvad anbefaler du
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 20:36
Uanset om du vælger Skylanders eller Skylanders Giants, så skal du selvfølgelig have en startpakke. Ellers får man ikke nogen portal, og det skal man have, for at spille spillet.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 22:26
Man skal som Naiera skriver, have en startpakke. Giantsspill understøtter også de gamle figurer.

Figurerne kan bruges på tværs af alle spillekonsoller, man gemmer sin figurs status i selve figuren, så man har alle opgraderinger med sig.

Så har en kammerat spilet til PS3, ja så kan man bare spille videre ved kammeraten.
Jeg synes konceptet er ganielt og kunne sagtens udvides til andre spil også mere voksne spil.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 08:12
tusind tak for hjælpen....

og denne starter pack med en portal i skal connectes via USB - ik ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 13:36
Ja. På PS3 er den trådløs; jeg ved ikke hvordan det forholder sig på de andre konsoller.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 13:40
Det er med USB til XBOX360, til PS3 følger der en lille dongle med.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 12:49
Hvis han alligevel vil købe startpakken kan han få en ny Xbox 360 4GB med oveni hvis han smider 499 kr. ekstra. Fornuftigt tilbud må man sige. :-)

http://www.toysrus.dk/specialpages/XBOX?icid=frontpage_internal_banner_XBOX_Skylanders_bundle_10122012
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 14:41
Min mor ringede lige nede fra byen. Hun var ved at købe Giants til Xbox 360, når der specifikt står PS3 på ønskesedlen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Min mor ringede lige nede fra byen. Hun var ved at købe Giants til Xbox 360, når der specifikt står PS3 på ønskesedlen

Jamen, med ovenstående tilbud, så ville det da være en fed idé. ca. en tudse for spil + konsol. Øv vi har begge dele allerede.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 18:20
Jeg har ikke brug for flere Xboxe
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu