|
S: KEF iQ7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2013 kl. 13:55 |
Nu er jeg ved at være så langt med mine planer indenfor hjemmebio, stuesetup osv.
Derfor har jeg nu 2 sæt KEF iQ7 i overskud, de har ikke spillet mange timer. Finish: Valnød. Det ene sæt står i original emballage. Stand: Flot. Billedet er hentet fra nettet. ![]() Mål: (H x B x D): 865 x 220 x 327mm Vægt: 14,5 kg Nominal impedance: 8 ohms Amplifier Requirements: 15-150W Frequency response: 40Hz to 40kHz +/-3.0dB Sensitivity: 90dB at 1m for 2.83V Maximum output: 111dB Om det spiller godt ? Ja, jeg synes de spiller fantastisk, men det afhænger jo af ens udtsyr og øre ![]() De befinder sig på Midtsjælland. HBO: 3.000,- per sæt Lader annoncen/budrunde løbe til næste lørdag kl. 14.00, bud indenfor et kvarter før afslutning vil medføre forlængelse med et kvarter. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opper lige en gang.
Men det lader til drengene får ordentlige højttalere på værelset ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |