recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - F: 3310 til kr.2000 (inaktiv)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

F: 3310 til kr.2000 (inaktiv)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: F: 3310 til kr.2000 (inaktiv)
    Sendt: 05-Januar-2013 kl. 12:45
Fremlysning

Denon 3310 til kr.2000

ærgeligt jeg ikke bor på Sjælland :-( igen.

BS

PS. Jeg kender ikke sælger men det er sku en god Deal.

Redigeret af Bschmidt - 05-Januar-2013 kl. 16:31
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 12:50
Ja den er billig. Nok lidt risikabelt at stole på sælger og få den sendt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 12:54
Annoncen siger også kontant ved personligt fremmøde. Samt der er autentiske billeder jeg syntes det ser fornuftigt ud. Derfor denne frmlysning så en af med-recorderne kan gøre brug af dette "tilbud" når jeg ikke selv kan.

BS
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 13:27
Bschmidt: Hvad var det du skulle have byttet med Forzajuve for hans Onkyo 876?
Og er du evt. interesseret i en sølv-farvet 805'er i stedet for, med opgraderet firmware så den ikke har det berygtede "knald" i højttalerne ved skift af indgangskilde!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 13:32
En 805'er er desværre ikke interessant i mit setup (jeg har både haft 806 og 876) og det er specifikt 876 eller 906 jeg går efter.

Men du skal alligevel have tak for tilbuddet 😊

BS

PS: du har den fedeste signatur jeg længe har set

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 13:36
Haha...signaturen er tyvstjålet fra nettet, men den sidder også lige i skabet IMO :)
Men hvad var det du ville bytte med?
Overvejer at sælge min 805'er, som bare står i garagen til et mindre setup, og der var det måske bedre med mere kompatibilitet end power og lydkvalitet.
Og hvis jeg fik solgt, hvad er så din pris på bemeldte "ting"?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 16:30
Jeg kan se annoncen nu er inaktiv. Håber der var en der gjorde en god handel :-)

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu