|
F: 3310 til kr.2000 (inaktiv) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2013 kl. 12:45 |
Fremlysning
Denon 3310 til kr.2000 ærgeligt jeg ikke bor på Sjælland :-( igen. BS PS. Jeg kender ikke sælger men det er sku en god Deal.
Redigeret af Bschmidt - 05-Januar-2013 kl. 16:31 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja den er billig. Nok lidt risikabelt at stole på sælger og få den sendt.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Annoncen siger også kontant ved personligt fremmøde. Samt der er autentiske billeder jeg syntes det ser fornuftigt ud. Derfor denne frmlysning så en af med-recorderne kan gøre brug af dette "tilbud" når jeg ikke selv kan.
BS
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Bschmidt: Hvad var det du skulle have byttet med Forzajuve for hans Onkyo 876?
Og er du evt. interesseret i en sølv-farvet 805'er i stedet for, med opgraderet firmware så den ikke har det berygtede "knald" i højttalerne ved skift af indgangskilde! |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
En 805'er er desværre ikke interessant i mit setup (jeg har både haft 806 og 876) og det er specifikt 876 eller 906 jeg går efter.
Men du skal alligevel have tak for tilbuddet 😊 BS PS: du har den fedeste signatur jeg længe har set |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Haha...signaturen er tyvstjålet fra nettet, men den sidder også lige i skabet IMO :)
Men hvad var det du ville bytte med? Overvejer at sælge min 805'er, som bare står i garagen til et mindre setup, og der var det måske bedre med mere kompatibilitet end power og lydkvalitet. Og hvis jeg fik solgt, hvad er så din pris på bemeldte "ting"? |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Jeg kan se annoncen nu er inaktiv. Håber der var en der gjorde en god handel :-)
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |