|
K: Optoma HD20/HD200x/HD23/HD230x |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MunkeHat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2013 kl. 19:09 |
Som overskriften siger er jeg på jagt efter en af disse projektorer. Har været en del på ebay, men det er meget få der overhovedet gider at sende til danmark.
Har desuden posts på et par engelske og tyske fora. Så hvis nogen ligger inde med en af disse modeller de vil af med, så skriv endelig så vi kan finde en pris! |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en næsten ny BenQ W1070 inklusiv 2 stk 3D briller, er vundet i en Ebay auktion, så der er så vidt jeg ved ingen garanti på den, men efter som du selv har kigget på ebay, så tænker jeg ikke at det er noget du bekymre dig så meget om, super projektor men jeg har ikke brug for 2 af dem, dont ask, det er en længere historie hvorfor jeg nu har to af dem :)
Ved godt at det ikke er den projektor du søger, men jeg er selv gået fra en HD230, til BenQ w1070 og BenQ'en er på alle måder bedre, betydelig lavere støj fra den i ECO mode, har mere lys, bedre sort og færre DLP "regnbuer" og så er der selvfølgelig 3D funktionen, hvis man er til den slags... Havde egentligt tænkt mig at beholde som back up / reserve, men efter en ret dyr jul, kunne jeg nok godt bruge lidt ekstra kontanter, så jeg overvejer at sælge den lige pt, dog er jeg lidt tøvende, pga den er købt via ebay og jeg ikke aner hvordan det fungerer hvis jeg vil vidre sælge den.... Her er link til en ret seriøs test af projektoren: Sorry for det lange inlæg, hvis det er træls at ha i din købs tråd så sig til og så sletter jeg det gerne :)
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
har sendt dig en PB
mvh Anders
|
|
![]() |
|
MunkeHat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
@ Anders: Har sendt dig et svar :)
@Denner, lyder bestemt interessant. Den har faktisk en noget bedre throwrange end dem jeg har kigget på, og ved at lillebroderen til den har fået gode anmeldelser. Havde egentlig besluttet mig for ikke at købe en 3d projektor da jeg ikke rigtig er fan. Hvad havde du tænkt dig af pris? Kan næsten forestille mig den løber over mit budget.
Redigeret af MunkeHat - 05-Januar-2013 kl. 19:24 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
MunkeHat, jeg har sendt dig en PB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |