|
3D og PS3 |
Besvar |
Forfatter | |
multix
Guld medlem Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2013 kl. 23:31 |
Hej
Har fået mig sådan en svend af et tv Samsung 8005 og i den forbindelse vil jeg afprøve 3D funktion på min PS3 men kan bare ikke få det til at virke :-( Har været inde på skærminstillinger og prøve at opsætte hdmi som man skulle gøre og derved også se/vælge 3D. Ps3 er tilsluttet min receiver pansonic sa-xr59 med hdmi og derefter fra receiveren op til tvet ligeledes med hdmi. Håber der en der ude som kan hjælpe mug med hvad det er jeg gør galt :-) |
|
maagren
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er receiveren ikke en ældre sag? Jeg mener ikke den understøtter 3D. Kør HDMI direkte fra PS3 til tv'et og se om det ikke virker.
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er fordi din receiver ikke har HDMI 1.4 og dit kabel skal os være 1.4
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |