|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 00:34 |
Kan en Nintendo Wii konsol uden noget andet sælges og hvad er den værd i så fald?
Årsag til salg er at vi har fået en Wii U og der passer alt det andet grej til, derfor er det kun selve konsollen der sælges. Tænker der måske var nogen der havde en der var i stykker som kunne bruge en. Redigeret af Schulz - 22-Januar-2013 kl. 09:27 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De går virkelig for slik... Det da værd og prøve dba? Tror virkelig bare ikke du skal forvente meget. Ser ofte dem gå til 1000 kr med latterlig meget udstyr... Forstår slet ikke folk gider sælge det for så lidt ;p din situation er dog anderledes... Men tror bestemt ikke du kommer over 500...
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Jeg er ikke i nærheden af 500kr, har lige erhvervet en til samme pris for ny i Gamestop inkl. et spil. Jeg kunne dog godt være interesseret i at købe den, med strømkabel som minimum, til en 200kr inkl. porto (eller afhentet, alt efter muligheden).
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Der er strømkabel og kabel til en monitor med, men for 200 kan det vist ikke betale sig, så beholder jeg den bare
![]() |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
300 inkl Porto
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
sidst jeg købte en herinde gav jeg 350. Den var moddet og der fulget en controller med.
Vh BigRaj
Redigeret af BigRaj - 07-Januar-2013 kl. 12:18 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
jeg havde næsten anskaffet mig en wii med 2 controller og 2 nunchuck til 600 INKL porto. Han havde næsten sagt ok for det, da der så kom en anden og hentede den for 800 :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |