|
S: Apple TV 2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 11:15 |
Jeg sælger denne dejlige lille boks da jeg desværre slet ikke får den brugt.
Den er fra julen 2011, aldrig jailbreaket og i virkeligheden brugt utroligt lidt. Den er i mint condition og befinder sig på Østerbro i KBH. Jeg tænker et HBO 700kr. Kan afhentes på Østerbro i KBH og selvfølgelig ses i aktion hvis køber ønsker dette. Rigtig godt nytår til hele Recordere!
![]() |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den jailbreakes?
|
|
![]() |
|
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
Ja det kan den helt bestemt.:-)
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
700 + pp
GLS porto er 50,-
|
|
![]() |
|
Det er noteret Discoman, jeg lader den lige køre minimum til i aften. Og jeg foretrækker klart face 2 face handel og kontanter i hånden.:-)
|
|
![]() |
|
Det er selvfølgelig op til dig. Jeg overfører selvfølgelig inden du sender varen.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Det er ikke urealistisk at få over 1000 for dem på DBA. Jeg holdt selv fast i min pris på 1100,- og da handlen var ovre, spurgte han endda efter flere.
|
|
![]() |
|
Jeg takker for info "Beanie" og jeg er udmærket klar over at ATV2 kan sælges til de priser. Men jeg står i en situation hvor jeg skal have den solgt med det samme. Jeg har haft uendeligt mange dårlige oplevelser på DBA og ikke en eneste her på sitet.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Kender godt til DBAerfaring og foretrækker derfor også kun face-to-face.
|
|
![]() |
|
800kr til den første der kommer og afhenter på min adresse.:-)
|
|
![]() |
|
johnny søgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-September-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
solgt..
gi mig dit nummer og adr så starter jeg bilen nu
mvh johnny
|
|
![]() |
|
Det lyder skide godt Johnny. Smid mig en sms på 40 41 59 71. Så sender jeg detaljerne.:-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |