|
K: Samsung 51 tommer plasma 8-series |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2012 kl. 20:19 |
Er der nogle derude, der vil af med dette tv til en fornuftig pris??
Det sidste herinde gik til kr. 6.000
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op... Må gerne være i nærheden af Horsens og med den nye fjernbetjening og briller
|
|
![]() |
|
Hvis der er nogle med tilsvarende tv, så prøv at skriv.... Må gerne være i nærheden af Horsens, men vil også gerne køre lidt for det rigtige...
|
|
![]() |
|
Prøver lige sidste gang... Der må da være nogle, der har lyst til at opgradere....
|
|
![]() |
|
Tjald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Jeg købte for en lille måned siden Samsung PS51E8005, hvilket jeg har fortrudt. Er du interesseret i den? Der medfølger 2 stk. 3D-briller, alm. fjernbetjening samt touch-fjernbetjening. Bedste pris på pricerunner er pt. 10.400 kr. Jeg sælger den for 9.000 kr. Mvh. Jesper
|
|
![]() |
|
Hej Jesper
Kunne godt være interesseret.
Men prisen har det meste af november og hele december ligget på kr. 8.995 - http://www.hifipriser.dk/tv/samsung-ps51e8005-id-6820695.aspx?gclid=CLmB-ouAzLQCFUm-zAodNhgADg
Så vil give dig kr. 7.000 for det....
|
|
![]() |
|
Tjald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Jeg er desværre ikke interesseret i at sælge til 7.000 kr.
|
|
![]() |
|
Hvad er du interesseret i at sælge til?
|
|
![]() |
|
Absolut mindstepris er 8.500, og jeg har naturligvis en kvittering på købet. Til info så bor jeg i Århus-området.
Mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Hej igen
Vi er sgu for langt fra hinanden til at vi kan lave en handel. Håber der er andre der ude, der skal have deres udskiftet efter at have set Samsungs nye 2013 skærm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |