recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 4-vejs antenneforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 4-vejs antenneforstærker

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 4-vejs antenneforstærker
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 22:38
Hejsa

Jeg har fået en antenneforstærker i julegave, men skal desværre bruge en anden model - den er ikke så dyr, så forsendelse tilbage til der hvor den er købt, vil æde en alt for stor del af det jeg kan få retur (post.dk tager efterhånden 82(!!!) for en lille pakke med omdeling - avavav!)

Nogen der er interesseret i at byde ind på sådan en fætter? Den befinder sig i 9520 Skørping, men jeg er i Aalborg dagligt.. 
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 20:06
Slet ingen?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 20:54
Jamen du skal da ikke betale for returnering? Det hænger butikken på...
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 21:30
Hvis bare den havde taget F connectore - så havde jeg været på :-/
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Jamen du skal da ikke betale for returnering? Det hænger butikken på...

Ja, hvis der var noget galt med den... Men jeg skal bruge en model med f-konnektorer :( Fik den i gave, så det er jo ikke butikken/produktets skyld. Og så er det på egen regning :)
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:36
Slet ingen der lige står og mangler sådan en her? Sælges for en hund :)
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:39
Kan du ikke bare sende den tilbage som brev? Det er en del billigere. Skal det være forsikret pakke?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:55
Ja, desværre.. De modtager kun retur som omdelt pakke :( Men det er nu også forståeligt nok - ellers er der ingen styr på noget som helst.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:59
Tag evt. GLS det koster en 50 krone seddel for den størrelse :)

Bare et forslag.. 
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 11:38
Min bror kunne måske godt bruge en. Skal lige prøve at høre ham ad.

Redigeret af stenergut - 07-Januar-2013 kl. 11:39
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 11:46
Den kan han godt bruge - Hva' koster forsendelse?

Burde kunne sendes som brev.

Redigeret af stenergut - 07-Januar-2013 kl. 11:50
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:56
Det vil jeg helt sikkert mene - jeg er på arbejde, så kan ikke lige veje den, men hvis den er under 1kg (og det er ret sikker på den er), så hedder det 40kr.. 

Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

Den kan han godt bruge - Hva' koster forsendelse?

Burde kunne sendes som brev.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu