|
S: 4-vejs antenneforstærker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 22:38 |
Hejsa
Jeg har fået en antenneforstærker i julegave, men skal desværre bruge en anden model - den er ikke så dyr, så forsendelse tilbage til der hvor den er købt, vil æde en alt for stor del af det jeg kan få retur (post.dk tager efterhånden 82(!!!) for en lille pakke med omdeling - avavav!) Nogen der er interesseret i at byde ind på sådan en fætter? Den befinder sig i 9520 Skørping, men jeg er i Aalborg dagligt..
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
![]() |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jamen du skal da ikke betale for returnering? Det hænger butikken på...
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Hvis bare den havde taget F connectore - så havde jeg været på :-/
|
|
![]() |
|
Ja, hvis der var noget galt med den... Men jeg skal bruge en model med f-konnektorer :( Fik den i gave, så det er jo ikke butikken/produktets skyld. Og så er det på egen regning :)
|
|
![]() |
|
Slet ingen der lige står og mangler sådan en her? Sælges for en hund :)
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Kan du ikke bare sende den tilbage som brev? Det er en del billigere. Skal det være forsikret pakke?
|
|
![]() |
|
Ja, desværre.. De modtager kun retur som omdelt pakke :( Men det er nu også forståeligt nok - ellers er der ingen styr på noget som helst.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Tag evt. GLS det koster en 50 krone seddel for den størrelse :)
Bare et forslag..
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Min bror kunne måske godt bruge en.
Skal lige prøve at høre ham ad.
Redigeret af stenergut - 07-Januar-2013 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Den kan han godt bruge - Hva' koster forsendelse?
Burde kunne sendes som brev. Redigeret af stenergut - 07-Januar-2013 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Det vil jeg helt sikkert mene - jeg er på arbejde, så kan ikke lige veje den, men hvis den er under 1kg (og det er ret sikker på den er), så hedder det 40kr..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |