|
htpc fra arctic cooling |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
psn777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Sted: aalborg Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 12:54 |
Hejsa
Har sådan et mediacenter fra arctic cooling jeg sælger. Link til anmeldelse og system setup her: http://www.techpowerup.com[...] Det skal siges mit setup er kun med dvd-rw drev ikke blu-ray Jeg har monteret 2x kingston 2gb moduler og en 160 gb hd da det er versionen uden ram og os. Har også en mediacenter remote der virker med den indbyggede ir reciever. Mediacenter købt d. 25/9-2012 kvittering og emballage haves |
|
![]() |
|
psn777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Sted: aalborg Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hbo 1000pp
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Prisen er nok i den høje ende. Jeg tillader mig at byde 800,- pp
|
|
![]() |
|
hvilken pris kan du da finde den til, der er ikke ram,hdd og remote med som standard?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hejsa.
Du må gerne beholde Ram og HDD, og DVD RW drev hvis du vil det skal jeg ikke bruge. Så kan du sælge det for en 200 krone, også er vi på de 1000 i alt. Hvad siger du til det?
|
|
![]() |
|
nej tak efter jeg har tjekket priserne synes jeg mit hbo er fair
billigste sted i danmark er 2048,- kan være det er billigere i
udlandet?
|
|
![]() |
|
Bytte også til apple tv 3 + penge til mig |
|
![]() |
|
Det skal jeg ikke kunne sige.
Men det er et setup der har et par år på bagen. (Ved godt dit er nyt men modellen) og det må også afspejle sig i prisen. Derudover må man nok bare erkende at værdien af produktet er faldet, da mange i dag nøjes med en Apple TV, WD TV eller noget helt tredje. Jeg kan tilbyde dig en WD TV live ny model og 300,- oveni. |
|
![]() |
|
nej tak
|
|
![]() |
|
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
Hvordan er det med HD-lyd i sådan en fætter? Og hvad 1080p/3D via f.eks. XBMC?
Og hvor i landet? (har kigget igennem, men kunne ikke lige finde det?) Redigeret af plokke - 07-Januar-2013 kl. 15:12 |
|
![]() |
|
1up ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Sted: Løsning Status: Offline Point: 67 |
Hvad siger du til 1000,- inkl. forsendelse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |