|
60PZ570W Hvad kan jeg forlange? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Lobber ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Sted: 7860 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:51 |
Hej`sa
helt ny her på Recordere, men alle siger jeg skal spørge her inde så here goes. Har overnævnte tv som fruen og jeg gerne ville sælge måske. vi vil gerne tilbage i noget 50-55" igen da den lige er for stor til vores tv bord. Og ville gerne over i sony igen da alt andet i huset er sony. Vores 60PZ570W fejler intet og stadig garanti fra Proshop.dk i Viborg. Men hvad kan jeg forlange for sådan et svin ?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad har du givet for det.
Ærgerligt det er i Jylland. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Lobber ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Sted: 7860 Status: Offline Point: 25 |
Vi gav 11800 hvis jeg husker rigtig.
Kan se de stadig koster 10500. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Tror ikke du skal regne med mere end 5.000 ved det dog ikke helt
Der er solgt et 60 tommer fra lg for omkring 4000 dog uden 3D Måske du kan få mere på dba |
|
|
|
![]() |
|
Ja så bliver det nok bare i stuen ;)
Men ellers er vi intrasseret i bytte med 46+ sony 3d skærm Barr husk den her er/var en af top modellerne hvad jeg husker. |
|
![]() |
|
Ok. Det kan også være jeg er galt på den. Men hvis man kigger på hvad et nyt 3D koster. Så tror jeg ikke du skal regne med mere. Elektronik falder ufattelig hurtig i pris. Men smid det på dba kan jo altid prøve at sætte det til 7-8.000
|
|
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
SKIFT TV BORD
|
|
![]() |
|
Uhh ved skam ikke om du tager fejl, da jeg kun ved noget om it som sælger masser af.
Men vi prøver sku dba til 8k Takker :) |
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Vil gerne byde kr. 5500....
|
|
![]() |
|
Desværre sælger ikke så billigt :( hvis vi ikke får mindst 7500 gider vi ikke.
|
|
![]() |
|
Kan sælges sammen med vores LG HX995TZ som også er et super godt til stuen, og er fandme flot ( syntes vi )
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
som der er alerede skrevet skift TV bord og så er problem løst,, TV skærm kan ikke være for stor
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |