|
Iphone 4S er blevet tavs! LØST! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:59 |
|
I dag ville jeg opdatere et par apps og blev mødt af en 53 siders betingelser for at anvende Appstore eller iTunes. Det synes jeg var for strengt, så klikkede nej. Og siden har min tlf været tavs i alt jeg foretager mig. Alle lydknapper er på ON! Hvad F..... er der sket?
Redigeret af Kampus - 08-Januar-2013 kl. 13:11 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skulle have læst det med småt.
![]() |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
Prøv at gendanne den som første forsøg
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
|
Prøv at genstarte mobilen....Hold knappen øverst på mobilen inde samtidig men Lås op knappen på fronten,hold dem inde indtil telefonen slukker,og slip først når æblet viser sig på skærmen.måske det ka hjælpe.........
|
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
|
Mener du ikke HOME knappen på fronten sammen med den øverst?
Går der intet tabt af indholdet på tlf? Og hvad med mine indstillinger?
|
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Ha ha er Apple nu blevet så "bestemmende" at de nærmest bricker ens iPhone hvis man ikke acceptere alle deres krav.
|
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
|
Jo home knappen. Intet går tabt
|
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |