|
S: WD TV LIve (grå model) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2013 kl. 17:07 |
WD TV Live sælges.
Det er ikke den nye model med wifi, men den seneste før denne. Strømadapter og fjernbetjening medfølger.
![]() |
|
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|
![]() |
|
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte lige...
HBO 250 kr. (+ evt. porto)
![]() |
|
|
![]() |
|
spursdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Hvor bor den?
|
|
![]() |
|
Den bor i København på Østerbro
![]() |
|
|
![]() |
|
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
Er det 2. gen?
|
|
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|
![]() |
|
Hvilken generation det er, er jeg ikke klar over.
Det er ikke den nyeste med wifi, men næstseneste, den grå model som har ethernet og mulighed for wifi ved brug af en USB dongle.
|
|
|
![]() |
|
Stianz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Ja tak. Den snupper jeg.
Mit nummer er: 2943 3186 Jeg har pissetravlt i dag, men skriv din adresse og et tidspunkt der passer dig, så kigger jeg ud til dig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |