|
S: Pioneer VSX-2021 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:39 |
EDIT. Har nu købt en ny receiver så dette er lavet om til en ren salgstråd! Jeg har denne fine reciever til salg. Er købt her på forum for et par måneder siden. Recieveren er fra dec 2011 og står som ny. Har alt original embalage og tilbehør. Skulle efter sigende være den samme reciever som Pioneer VSX-LX55 bare i en anden indpakning. Masser af kraft og et væld af tilslutnings muligheder. Airplay 2 x hdmi out osv nogle reviews: http://www.lydogbilde.no/test/bomber-og-granater-i-alle-kanaler http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audio/receivers/pioneer-vsx-2021-1017468/review http://www.testfreaks.com.au/a-v-receivers/pioneer-vsx-2021/ Befinder sig i Hjallerup i Nordjylland. HBO 3500kr /Jacob
Redigeret af mylle - 25-Januar-2013 kl. 19:27 |
|
![]() |
|
NFB1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 2000 kr
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
sorry. Alt for lidt.
Har selv givet 4000kr og har stort set ikke brugt den så gider ikke tage et tab på den endnu. Har ikke travlt med at sælge. Det var mere en måde for at se om andre havde lyst til at prøve noget nyt. /JAcob
Redigeret af mylle - 16-Januar-2013 kl. 07:35 |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Bytte med en Onkyo 606 ?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
;)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Der var ingen der sagde noget om at bytte lige over, selvfølgelig kommer der cash oveni.
For det andet hvordan kan du svare på sælgers vegne, det synes jeg nok lige vi skal lade sælger om ok.
|
|
![]() |
|
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
Hej kunne du evt have interesse i at bytte med en onkyo 608 ca 2 år gammel self i top stand, og selvfølgelig penge hvad der nu lige er rimeligt.
Mvh Michael |
|
![]() |
|
Det er helt iorden. Tak for budene. Jeg havde jo skrevet at jeg godt ville handle med mønt den ene eller den anden vej. Dog har jeg nogle kriterier som jeg lige opdatere min første post med også.
Skal bruge pre-out /Jacob
Redigeret af mylle - 09-Januar-2013 kl. 07:17 |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Hvad med at bytte med en Marantz nr 1602 fra i sommer?
http://us.marantz.com/us/products/pages/productdetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=NR1602 Redigeret af meta - 09-Januar-2013 kl. 09:18 |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Hej Meta,
Det ser desværre ikke ud til at den har 7.1 pre out så den kan jeg ikke bruge, men tak for buddet :) mvh Jacob
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Hvad med en Onkyo 805 i sølv?
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |