recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt wifi på iPhone 3GS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt wifi på iPhone 3GS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt wifi på iPhone 3GS
    Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:34
Min søn har en iPhone, hvor wifi pludselig er holdt op med at virke. Jeg har geninstalleret som ny telefon et par gange og opdateret til seneste iOS. (Faktisk er problemet først kommet efter denne opdatering)

Jeg har nogle gange kortvarigt held med at få den på igen, ved at ændre på kanalvalget på min wifi-router.

Jeg har flere andre iphones/iPod/iPad i huset, der ikke har problemer, så umiddelbart er det ikke mit hjemmenetværk, der er problemet.

Nogen der har ide til hvad der evt kan gøres?

Kan man nedgradere iOS, blot for at teste om det vil hjælpe?
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 22:44
efter nu flere gange i træk, at have geninstalleret, derefter nulstillet og geninstalleret telefonen, virker wifi pludselig igen - hvad der har gjort det denne gang er uvist, men det virker, så jeg piller ikke mere :-)
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 23:05
argh... bliver vanvittig

pludselig virker det ikke igen...

nogen ideer?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu