recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken box?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilken box?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
boab Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér boab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken box?
    Sendt: 06-Januar-2013 kl. 21:55
Jeg er mest gået over til steaming tjenester, og vil derfor udskifte mit kabel tv med DDT og bare de licensbetalte kanaler. Og vil høre hvad I vil anbefale! Jeg kan godt leve med kun en tuner, men vil meget gerne kunne flytte optagelser rundt på div dimser i huset, og kan forstå dette kan være et problem med HD kanalerne?

Har set på Humax BXR-HD2 men den har vist et ret låst .trp fil format.

nogle råd?

/boab
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 22:03
nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvilken box du skal købe, men vil da lige indskyde at så vidt jeg er orinteret så er der da kun DR HD (pt) som HD kanal der kan optages fra på DDT
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 22:15
Clint? Jeg kender kun DC1, og der kan optagelser afspilles på pc, så det kan ikke være låst.

Venlig hilsen
KB
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af boab boab skrev:

Jeg er mest gået over til steaming tjenester, og vil derfor udskifte mit kabel tv med DDT og bare de licensbetalte kanaler. Og vil høre hvad I vil anbefale! Jeg kan godt leve med kun en tuner, men vil meget gerne kunne flytte optagelser rundt på div dimser i huset, og kan forstå dette kan være et problem med HD kanalerne?

Har set på Humax BXR-HD2 men den har vist et ret låst .trp fil format.

nogle råd?

Optagelser er låst til boksen, uanset om det er SD eller HD.

Du skal nok kigge på noget mediacenter.

Men det ved jeg ikke en dyt om.Smile
Til top
boab Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2010
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér boab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 10:41
jeg har pt mediecenter, og overfører / converterer alt (på nær noget HD, har ikke fundet ud af mønsteret) til PC

Clint DC1 er DVB-C jeg skal bruge en DVB-T men måske

Clint AT1?
http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/108/47/media/clint-at1---terrestrisk-tv-dvb-t

kan dog ikke se hvad format den gemmer i (men Dansk? yay!)
/boab
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu