recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Da xbox360 døde = midstet saves eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Da xbox360 døde = midstet saves eller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Da xbox360 døde = midstet saves eller?
    Sendt: 09-Januar-2013 kl. 16:02
Hej,
hvordan får man lige de gamle save games ud af en fat Xbox360 (20GB) og over på xbox slim (250 gb)? 

Altså, kan jeg tage HD med til en vens xbox360 fatty og isætte og så smide save games på usb-stick?

Andre idéer?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 20:36
Har du ikke gemt dem via dit gamertag?
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 22:45
Tror sagtens du kan sætte din hd i din vens xbox. Vær opmærksom på at flytning via usb ikke altid fungerer. Min usb var ikke læsbar da jeg skulle have mine saves flyttet til den nye box.
Til top
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2008
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:43
Med USB skal den være kompatibel og formateres på xboxen, så sku det virke, jeg har gjort det og fungere rigtig nemt.
Synes det er godt at have savede games som backup, ellers skal jeg jo hjælpe knægten igennem begge skylanders spil igen :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu