|
tastatur og mus til ps3 |
Besvar |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Februar-2012 kl. 20:54 |
Er det muligt, og vel at mærke brugbart til at spille eksempelvis Black Ops. Og når jeg mener brugbart, så er det ikke sådan hips som haps. Det er enten brugbart som i, at der f.eks ikke er forskel på at spille fps på en PC og så på en PS3, dvs. ingen latens eller anden form for hakken!.
Er træt af at knægten nakker mig i Black Ops, bare fordi hans gamle fars fingre ikke egner sig til de rådne controlere, fordi han er inkarneret PC fps gamer på tastatur og mus |
|
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv og søg efter Splitfish Frag FX. Jeg har lige købt mig en ps3 for at komme i gang med noget online fps aktion. Og jeg overvejer meget at prøve en controller som den. :)
Har desværre ikke prøvet den , men er sikker på at den er bedre end normale controllere .. |
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg købt mig en Cronus Adaptor .. Og med den sat til en PC, så kan man bruge tastatur og mus .. Det fungere super fedt !
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg formoder ikke du har behov for den adaptor til en PC, medmindre du vil bruge en PS3/Xbox controlere på PCén?
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg læser på deres hjemmeside, så mapper man controller/mus+tastatur via PC'en, så adaptoren skal sidde i en pc, og i konsollen.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Så læser du det noget anderledes end mig.
Jeg læser det er en adaptor der virker i PS3, Xbox eller PC. Så man kan bruge whatever controlere/statatur/mus på lige præcis den platform man man ønsker. Eksempelvis - PC mus/tastatur på PS3/Xbox via adaptoren PS3/Xbox controlere på PC PS3 controlere på Xbox og omvendt. Det er en adaptor der kan det hele. Eller sådan læser jeg det.
Så det er ikke en adaptor man behøver, for at have tastatur og mus på sin PC. Det virker fint uden adaptoren. Ligesom PS3 controleren også virker fint på en PS3 uden adaptoren. |
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en adaptor, som gør ALT muligt . Jeg bruger den selv til 2 ting.
1: Bruge Xbox 360 controller på min ps3 (kræver en xbox 360 wireless usb dims) 2: Bruge mus og tastatur til FPS, på min ps.. (kræver at ens pc er sat til adaptoren.. Jeg bruger en bærbar, med sekundær tastatur og mus ) :)
|
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Og undskyld jeg skrev det lidt forvirrende .. Det stod som du siger Kandersen, som om jeg skulle bruge den for at bruge tastatur og mus til min pc :P
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
JayQ - Vil det sige, at den der adaptor skal være tilsluttet en PC, før man kan bruge tastatur og mus til PS3éren? Det virker da totalt ulogisk. Hvorfor ikke bare adaptoren direkte i PS3éren, og så tastatur og mus direkte til adaptoren?
|
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi der skal bruges et program fra computeren til at "fortællte" adaptoren hvilke knapper man trykker på.. Så laver man selv sin opsætning i programmet .. f. eks. space som kryds , for at hoppe .. Og r2 som venstre musseknap for at skyde..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |