|
Pris på HDhomerun? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:41 |
Hej,
Jeg overvejer at sælge min HDhomerun (hdhr-eu) inkl. emb., da jeg ikke længere bruger den. Er der nogle, der har et bud på, hvad sådan en skal koste? Og er der evt. en, der kunne være interesseret i sådan en frækkert? /Morten Redigeret af kalt - 10-Januar-2013 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118838
Redigeret af kim.t - 10-Januar-2013 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Jeg gav €147 for en HDHR3-EU spritny i starten af 2012 inkl. fragt og det løse, det svarer til lige under 1100 danske. Jeg handlede direkte hos silicondust.
Så 1100 minus alder, slid, resterende reklamationsret og den slags. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Nåh ja - det er den gamle model - så mit bud max. 500,-
|
|
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
prisen på de nye er jo så faldet en smule så de uden fragt står til under 100 euro.
Redigeret af claus_jac - 17-Januar-2013 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Mange tak for jeres indlæg. Jeg har nu fået den solgt :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |