|
Lyd fra PS63C7705 til anlæg? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 18:23 |
Jeg har lige et spørgsmål angående lyd, fra sådan et Samsung
![]() Jeg har langt om længe fået mig et anlæg, hvor jeg kan slutte alle mine HDMI-enheder til, og så bare et enkelt HDMI kabel op til fjernsynet. Nu er mit spørgsmål... burde jeg kunne få tv-lyden ud igennem anlægget, via det HDMI kabel der sidder i, eller skal jeg føre et optisk kabel ned i anlægget? Jeg har selv prøvet at søge lidt i manualer, men syntes ikke rigtig jeg bliver klogere? Mvh Martin
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TVet skulle have ARC (HDMI 2), og hvis Reciveren også har det, så ja.
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Jeg manglede lige at finde ud af det hed ARC :-) Men ja, det har det på HDMI 2, og anlægget er et Harman Kardon BDS-877.... syntes godt nok bare ikke den medfølgende manual er særlig skarp... ellers er det mig der ikke er skarp
![]() Skal jeg vælge ekstern højtaler i tv-menuen, eller er finder den selv ud af det, hvis anlægget står som det skal?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nu mangler jeg selv at opsætte den nye Reciver (Marantz NR1403), men med Anynet og Reciver aktiveret i system, så regner jeg med det kører som det skal.
|
|
![]() |
|
Den skriver bare på recieveren... arc connecting to tv... men der sker ikke meget. Jeg må vist lige bruge lidt mere tid i manualen :-)
|
|
![]() |
|
Har du som jeg skrev, indstillet de nævnte ting på TVet.
|
|
![]() |
|
anynet er tilsluttet, men jeg er ikke helt med på, havd du mener med reciever aktiveret i system.... hvor burde jeg kunne finde det henne?
|
|
![]() |
|
Marker punket Anynet og tryk enter, så kan du se Anynet som er On , længere nede står der Reciver, som hos mig ikke endnu kan markeres, da der ikke er nogen Reciver tilsluttet endnu.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Svaret findes her på siden. Scroll ned til 9. spørgsmål
Redigeret af Kampus - 10-Januar-2013 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
Tusind tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Virker det?
|
|
![]() |
|
Alligevel ikke
![]() Den siger bare "anynet?-enhed ikke tilsluttet. kontroller og prøv igen" Mit Samsung tv kan sagtens se mit Harman Kardon anlæg på ilder, men den nægter at tilslutte
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |