|
Hvilket kabel???? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madst ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 15:46 |
Hej
Jeg har en gammel computer stående som desværre ikke har hdmi udgang. Hvad er den bedste løsning hvis jeg vil have det connected to et hdtv? Jeg har kigget på så mange kabler og konvertere at jeg er blevet meget forvirret. Hvad giver det bedste billede? Hvad er billigst? På forhånd tak! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er svært at sige noget om, så længe du ikke fortæller hvilke udgange der er på din computer og hvilke indgange der er på dit tv.
Klaus |
|
![]() |
|
madst ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Det er en gammel computer, der kun har s-video og vga.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
VGA kan trække den højeste opløsning, men afhængigt af dit grafikkort, så er det ikke sikkert at den kan håndtere 1920x1080. Du mangler dog stadig at fortælle hvilke indgange dit TV har...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det har component, hdmi, s-video og scart se vidt jeg ved
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Bedste løsning er vidst et nyt grafikkort....
Klaus |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, med de indgange er der ikke nogen billig måde at få et godt billede fra PC til TV.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |