|
Netfix på Pana x50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:30 |
Overvejer lidt at købe pana x50 i næste uge, kan den kører netflix via smart tv? Har søgt lidt på nettet, men er ikke blevet klogere :)
Redigeret af aerik - 11-Januar-2013 kl. 16:43 |
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt har X50 ikke smart tv (Viera Connect), du skal op i XT50 og derover, se ppradio.dk
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
En skam, så røg argumentet for at smide su'en på den til soveværelset! Men tak
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Mener ikke denne model kan Netfix (med forbehold) |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
det kan den ikke, men med en lille upgrade af en apple tv så kan den ;)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej
Jeg ser Netflix via en apple tv , og her er det med hvide undertekster. Jeg vil ikke anbefale at se netflix på et Panasonic plasma tv direkte via den indbyggede app , da der her er gule undertekster. Der er åbenbart større mulighed for retention på de gule tekster....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Kan man ikke fjerne underteksterne ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Jo , ihverttilfælde via Apple-tv , men de fleste vil jo have tekster....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Ja men var egentligt fordi merprisen ikke var så voldsom i forhold til ATV, så kunne jeg tillade mig at købe tv'et i stedet for et atv |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
elgiganten har restsalg på en TX-P42X50E til 2499,- kr i næste uge, så kan der da vist godt blive lidt penge til en appletv også.
skal måske lige indskyde de skriver 100stk i hele landet. Fona solgte dem til 2999,- til og med fredag (4999,- kr for 50" udgaven) Det er dælme billigt for sådan en skærm.. min søn købte en og svigermor købte sørme 50" udgaven til sig selv Redigeret af rhsin - 12-Januar-2013 kl. 21:22 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Var den pris jeg havde set, meget su venligt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |