|
Aflyst |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 18:52 |
Det er dette Panasonic:
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/Tidligere+modeller+Plasma/TX-P50V10/overview/2309439/index.html Der er ikke dvb-c tuner i så der bruger jeg en triax modtager. Det lider lidt af buzz. Jeg har brugt tv'et og er ikke voldsomt generet af det, men det kan høres ved meget lys skærm (og f.eks når man sætter computeren til med noget hvid skærm) Den elektronik kyndige kan måske skifte strømforsyningen?? Ellers er det et fuldt funktionsdygtigt tv. Fjernbetjeningen er helt ny. Det er fra 8/11-2009, jeg har kvittering på det, men ingen emballage. Der medfølger en fod. Nypris 13000,- Tv'et kan ses og afhentes i Aalborg. Kører til søndag aften kl 19 EDIT: Efter andre brugere har gjort mig opmærksom på dette kan jeg fortælle at skærmen har DVB-C modtager, den fungere dog kun ved at man sætter tv'et op som svensk. Jeg har ingen erfaring med dette, så det er blot info fra andre brugere. EDIT2: Jeg har netop testet dette og det fungere upåklageligt med DVB-C modtageren når tv'et er sat om som svensk tv. Alle menu'er osv kan stadig vises med dansk tekst... Faktisk er jeg helt i tvivl om jeg skal sælge tv'et da det var en af de store årsager til jeg ville skifte, men jeg sover lige på det... Redigeret af Schulz - 13-Januar-2013 kl. 11:28 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500 afhentet
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Noteret. Jeg lader annoncen stå til søndag aften kl 19, det glemte jeg at skrive (retter det med det samme) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Øhh, ingen DVB-C?
Det var der da i min P42V10E. |
|
![]() |
|
Korrekt ingen dvb-c kun dvb-t og analog... |
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
byder 1800. kan dog først hente i næste uge.
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
ryger?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Ikke ryger. Tv'et har dog ved måske 10-12 lejligheder været udsat for røg i forbindelse med festlige lejligheder |
|
![]() |
|
Noteret ![]() |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
1900
Kan afhente søndag
|
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
2k
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
Jeg finder noget andet............
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |