|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 17-August-2006 kl. 16:32 |
Hejsa. Tror i det er muligt at lave et fælleskøb på dette tv? Det koster pt. omkring 5000. Men hvis man kunne slå 500 kr af i prisen ved at lave et fælleskøb ville det jo være kanon? |
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Tror ikk det kan lade sig gøre.. Der er og har lige været rigtig mange fælleskøb og tror de fleste her inde efter hånden har fået købt tv nu.. Men jeg gætter selvf kun.
|
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Men nu er
4.844 kr. jo heller ikk det helt store
|
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Og med det mener du der ikke er grund til fælleskøb? Det ville da være fint hvis man kunne få nogle bestillinger og så se hvor langt man kunne få prisen ned? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er rigtig nok. Men tror ikk der er stemning for det.. Men man kunne jo håbe
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men der er ikke rigtig nogen der har vist interesse desværre. Men det ville jo være fint som soveværelses-tv eller lign. Nogen der har interesse? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
tja - ved ikke - jeg har egentlig ikke brug for et - men jeg kunne måske alligevel godt finde på at købe et til sønnen, eller soveværelset hvis prisen landede på 4000,- eller under.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |