|
PS59D8000 Country select |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
zurfer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2010 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2013 kl. 09:56 |
|
Hey
Jeg er lige kommet hjem fra australien og har købt dette PS59D8000 tv. Jeg har der hvor jeg bor ny SEF som tv udbyder og det vil sige at for at jeg kan se digitale kanaler skal mit land stå til finsk af en eller anden grund. Jeg kan desværre kun vælge Australien, New Zealand og Singapore. Er der nogle der ved hvordan man kan få mulighed for at vælge andre lande. Kan det ændres med en firmware "hacked" eller noget ?? Jeg kan ikke bruge det til noget uden at kunne vælge land, hvilket er ret ærgeligt. på forhånd tak
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Din udbyder, bruger vel DVB-C, og det ser ud til, at TVet kun kan modtage DVB-T.
System
Det er ikke en god ide at købe TVer i lande hvor der bruges andre stadarder.
Redigeret af Radiomanden - 12-Januar-2013 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
|
Hmm ja du siger noget, Det er da rigtigt. Der er ikke DVB-C tuner. Så kan jeg vidst godt glemme det :)
Tak for svaret.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Køb en KabelTV modtager og tilslut den til TVet.
|
||
![]() |
||
|
ja det må være den eneste løsning
|
||
![]() |
||
|
Nemlig.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |