|
S: Mediecenter Kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2012 kl. 22:32 |
Pæn og velholdt ingen ridser eller mærker overhoved. Alder ca. 3.5 år. Kabinettet er lavet af aluminium hele vejen rundt. Original embalage haves. Nypris var: omkring ca. 3000 kr. Befinder sig i Brøndby. Pris: 1700 kr. Du kan evt. læse mere her: http://www.origenae.co.kr/en/htpc_s16v.htm ![]() external dimensions (WxHxD) 435 x 175 x 390mm (*inc feet) construction materials : all aluminium chassis mainboard support: full atx, micro atx, mini-itx psu support : full atx pci / agp card support : full height drive bays : 4 x 3.5" internal drive bays 1 x 3.5" optional drive bay (HM100)1 x 5.25 optical drive bay fan support : 2 x 80mm exhaust fans 1 x 92mm intake fan expansion slots : 7 front I/O ports : 2 x usb ports (+2 internal) 1 x firewire (1394) port 1 x headphone (HD & AC97) 1 x microphone (HD & AC97) 1 x multi format media bay ir / vfd solution : VF310 vfd/ir module net weight : ~6.0kg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inge der kan bruge sådan et herligt kabinet.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Kan der forhandles om prisen?
![]() |
|
![]() |
|
En lille smule kan vi vel godt. Kom med et bud.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Jeg har allerede denne, som jeg egentlig bare ville skifte ud med et magen til i sølv. Så tror faktisk det ville blive for dyrt for mig at købe dit i forhold til nævnte løsning, da jeg så også skal have nyt drev.
Du vil vel slet ikke komme ned i nærheden af de priser?
|
|
![]() |
|
Nej så tror jeg at vi for lang fra hindanden desværre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |