|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bent MN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 15:37 |
solgt
Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 20:13 |
|
![]() |
|
skelle ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: esbjerg, DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Bent..
- vil gerne høre om du stadig har disse FloppyDTV's til salg.? Jeg har selv en som tilsyneladende er gået død, den siger "Ingen Hardware Fundet" når jeg starter DVBviewer op. Har bestilt et nyt FireWire kort først, men jeg har en skummel ide om at det er min DTV der er i udu. MVH Skelle |
|
![]() |
|
Bent MN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Status: Offline Point: 39 |
Hej Skelle
De er stadig til salg, har du prøvet at tage strømmen helt fra ved strømforsyning? For sometider hjælper det, da fire porten mister strøm. mvh Bent |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Når nu annoncen på DBA på mærkelig vis er væk midt i vores dialog i går, prøver jeg så her.
Jeg vil gerne købe et af dine CA moduler til prisen, plus brevforsendelse. Er de stadig til salg - eller hva'?
|
|
![]() |
|
skelle ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: esbjerg, DK Status: Offline Point: 2 |
Hej Bent
- nej det hjælper ikke en dyt at ta' kortet ud og fjerne strøm osv. ![]() Jeg vil egentlig gerne aftage begge dine floppy's - så er du da hjulpet af med dem i et hug? ![]() Har nemlig en pc stående som konen plejer at bruge, men denne kunne egentlig godt bruges til at optage nogle serier på. MVH Skelle ![]() |
|
![]() |
|
n
Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Nej desværre de er solgt alle 3 Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 14:57 |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Nå - det er jeg da træt af at høre
![]() Ville have sat pris på at du lige havde smidt en besked om at de var væk, nu hvor jeg rent faktisk tilbød at købe, mindre end 6 timer efter at du skrev at de stadig var til salg.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |