recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-December-2006
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 27-December-2012 kl. 15:37
solgt

Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 20:13
Til top
skelle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Sted: esbjerg, DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 12:54
 Hej Bent..
- vil gerne høre om du stadig har disse FloppyDTV's til salg.?
Jeg har selv en som tilsyneladende er gået død, den siger "Ingen Hardware Fundet" når jeg starter DVBviewer op.
Har bestilt et nyt FireWire kort først, men jeg har en skummel ide om at det er min DTV der er i udu.

MVH Skelle
Til top
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 16:39
Hej Skelle
De er stadig til salg, har du prøvet at tage strømmen helt fra ved strømforsyning? For sometider hjælper det, da fire porten mister strøm.
mvh Bent
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 20:06
Når nu annoncen på DBA på mærkelig vis er væk midt i vores dialog i går, prøver jeg så her.

Jeg vil gerne købe et af dine CA moduler til prisen, plus brevforsendelse.

Er de stadig til salg - eller hva'?
Til top
skelle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Sted: esbjerg, DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:06
Hej Bent
- nej det hjælper ikke en dyt at ta' kortet ud og fjerne strøm osv.Ouch
Jeg vil egentlig gerne aftage begge dine floppy's - så er du da hjulpet af med dem i et hug?Wink
Har nemlig en pc stående som konen plejer at bruge, men denne kunne egentlig godt bruges til at optage nogle serier på.

MVH Skelle Smile
Til top
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:39
n

Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 14:56
Til top
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af t33j4y t33j4y skrev:

Når nu annoncen på DBA på mærkelig vis er væk midt i vores dialog i går, prøver jeg så her.

Jeg vil gerne købe et af dine CA moduler til prisen, plus brevforsendelse.

Er de stadig til salg - eller hva'?

Nej desværre de er solgt alle 3

Redigeret af Bent MN - 13-Januar-2013 kl. 14:57
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:59
Nå - det er jeg da træt af at høre Unhappy 

Ville have sat pris på at du lige havde smidt en besked om at de var væk, nu hvor jeg rent faktisk tilbød at købe, mindre end 6 timer efter at du skrev at de stadig var til salg. 
Til top
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:13
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu