|
50"+ til max 5.000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Husum ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2013 kl. 00:21 |
Hej
Jeg flytter fra 1 til 2 rum, så skal ud og have mit et nyt TV til stuen. Mit nuværende er et PX80 fra dengang det var toppen af poppen, og min viden er lige så forældet som TV'et. Krav: 50" eller mere. Det skal have de nyeste tunere (det har alt nok efterhånden, men ikke mit px80 ![]() Max 5000 kr. og MEGET gerne mindre. Det gør mig intet at købe brugt Jeg er hamrende ligeglad med poppede funktioner som 3d, stemmestyring, kaffebrygger eller andet. Jeg skal bare bruge et godt billede til medie-centret, og som magter Fifa 13. Og så må det gerne være tyndt/pænt. Til reference er det eneste der afholder mig fra at købe et Pioneer PDP427 til 1.800 kr tykkelsen og de manglende tunere. Håber I vil være behjælpelige med jeres noget mere opdaterede viden ![]() På forhånd tusind tak! |
|
![]() |
|
Husum ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nårh ja - og så at det er for småt (pioneer)
![]() |
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
samsung PS50B650. 4000 leveret til døren? :)
50", fuld hd. dvb-t og c tuner..... ikke det tyndeste, men tror jeg heller ikke du får til max 5000.
|
|
![]() |
|
Tykkelsen er temmelig ligegyldig.
Det handler om at finde det bedste 50"+ TV med mpeg4-tuner til den billigst mulige pris (jeg har rigelig med flytteudgifter i forvejen). Og findes der noget fornuftigt brugt til 2.500,- er det bedre end et lidt bedre nyt til 4.500,- Har du et link til hvor jeg finder B650'eren? Tak :) |
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
http://www.avforums.com/reviews/Samsung-PS50B650-Plasma-HDTV-Review.html
ved afhentning i aalborg kan prisen godt forhandles. bemærk: billedet på samsungs side er et forkert billede. specifikationer er dog de rigtige. tv'et ser ud som det i avforums... (og som i galleriet på samsungs)
Redigeret af kronholm - 14-Januar-2013 kl. 01:28 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |