|
S: HDhomerun |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2013 kl. 10:18 |
Jeg sælger min HDhomerun (hdhr-eu) inkl. emb., da jeg ikke længere benytter den.
Pris: 450,- + forsendelse Mvh. Morten
|
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det korrekt det er første version? |
|
![]() |
|
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Jeg er ikke helt klar over, hvor mange forskellige versioner, der er. Men det er ikke den seneste, i hvert fald. /Morten
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Jeg vil gerne købe til 450 pp. |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
eller hente hvis muligt. (Kommer an på hvor du bor)
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |