recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win 8 app - news app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win 8 app - news app

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Win 8 app - news app
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:57
Med tanke på nedenstående video, føler jeg mig noget af en huleboer, når jeg ikke engnag kan vælge nyheder på dansk i denne app på Windows 8. Er der nogen der kender tricket?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:57
fejl

Redigeret af Beanie - 15-Januar-2013 kl. 12:29
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:58

Sorry for ovenstående.

Redigeret af Beanie - 15-Januar-2013 kl. 12:30
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 11:22

Der ligger da DR i windows 8 apps?? Dog er de engelsk, (og det kan man så undre sig voldsomt over, at DR laver en news app til windows 8, på engelsk).

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Der ligger da DR i windows 8 apps?? Dog er de engelsk, (og det kan man så undre sig voldsomt over, at DR laver en news app til windows 8, på engelsk).

Det er lige nøjagtig det, jeg undrer mig over.

Søger derfor et trick til at læse nyheder på danske i app'en
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:22
Måske man bare skal smide DR på porten for landsforræderi. (Danmarks Radio - på engelsk. Så bliver det vist ikke værre).

Seriøst, så mener jeg der skal/bør rettes en kritik til DR for dette. Det virker som om de der har lavet appén, har haft mere fokus på at udlændinge kunne læse nyheder. Og det er fair nok, men så skal de bare få nogle andre til at lave den app for dem. DR er for og BETALT af danskere. Længere er den sådan set ikke.

Bortset fra det, så kan jeg ikke hjælpe dig med dit problem, sorry!
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 14:54
Nyheder På English. Det kører sgu bare...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu