|
Hvordan : Ny harddisk i Synology. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2013 kl. 17:56 |
Hej.
Jeg har en Sonology 209+ hvor der er to harddiske i som der ligger det samme på (spejlet). Nu er den ene stået af og jeg har købt en ny. Men hvordan får jeg dem spejlet igen. Er det bare at sætte den nye i og så kører det af sig selv. ? Jeg har læst at det skal være RAID1 jeg skal bruge. Er det rigtigt.? Har fundet denne side, men skal jeg alt dette igennem? http://www.synology.dk/support/tutorials_show.php?lang=dan&q_id=482 mvh Allan |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Alt dette"? Der er da ikke så meget. Altså, det er kun det, der står i dette afsnit:
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Altså kun det i punkt 6 ?
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Yep, det burde kunne gøre det. Check lige først at du har de nævnte menu punkter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |