recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: billig tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: billig tablet

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: billig tablet
    Sendt: 16-Januar-2013 kl. 19:53
Er på jagt efter en meget billig tablet pc.
Svigermutter skal bare bruge den til kabale.
Minimum 7 tommer og være fuld funktionsdygtig.

Send pm
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 22:08
pandawille.com
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 22:19
Definer billigt? Et bud herfra er en Nexus 7;

http://www.edbpriser.dk/tablet/google-nexus-7-32-gb-sort-id-7082685.aspx

Eller køb en Samsung Galaxy Tab 2 7.0, kan nok fås til omkring en 1000-1200 da mange har fået dem med fjernsyn, kameraer osv. 
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 22:22
billig er en brugt en til max 600
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:48
Hej

Jeg har fået en iPad i julegave, så jeg har en htc flyer 7" i overskud. Fin til kabale, ebøger, wordfeud, surf osv.
ca. 1 år gamelog er som ny med taske, pen, lader osv.

kører med android 3.2 og er 16 gB med wifi.

jeg har givet kr.2.000, på tilbud i Elgiganten og havde regnet med at sælge den for ca. kr.700,-.

Jeg bor på amager,hvis du er interesseret.

mvh

John Hansen
john hansen
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Tobster Tobster skrev:

billig er en brugt en til max 600

Harald Nyborg - 599 kr. 

http://www.harald-nyborg.dk/p1167/denver-tablet-7-tac-70031

Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:36
Køb aldrig en billig ny tablet i harald nyborg, Rema 1000 eller andre kæder der normalt ikke sælger tablets. Du får nemlig hvad du betaler for !
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:49
Langtoft.. hvorfor får man ikke hvad man betaler for i Harald nyborg/Rema osv?.. 

Hvis behovet er en tablet til at surfe på, spille lidt spil osv. så er de da fuldt ud ligeså gode som alt muligt andet.. 

Ja en iPad kører mere "smooth". .og en Galaxy TAB er nok også hurtigere pga. quadcore cpu osv. Men prisen er også en helt anden. 

Jeg har selv 2 x DENVER TAC-70031 til mine unger, og de kører da ganske glimrende.. Google play adgang så man kan hente spil og apps. Og de spiller da f.eks. Subway surfers som om de aldrig havde lavet andet.. 

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Langtoft.. hvorfor får man ikke hvad man betaler for i Harald nyborg/Rema osv?.. 

Hvis behovet er en tablet til at surfe på, spille lidt spil osv. så er de da fuldt ud ligeså gode som alt muligt andet.. 

Ja en iPad kører mere "smooth". .og en Galaxy TAB er nok også hurtigere pga. quadcore cpu osv. Men prisen er også en helt anden. 

Jeg har selv 2 x DENVER TAC-70031 til mine unger, og de kører da ganske glimrende.. Google play adgang så man kan hente spil og apps. Og de spiller da f.eks. Subway surfers som om de aldrig havde lavet andet.. 

Præcis, det handler meget om hvilke forventninger man har, og til det du nævner kan man komme meget langt med en billig en. Særligt til børn, hvor skaden jo er væsentligt mindre hvis noget går i stykkerSmile
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af Langtoft Langtoft skrev:

Køb aldrig en billig ny tablet i harald nyborg, Rema 1000 eller andre kæder der normalt ikke sælger tablets. Du får nemlig hvad du betaler for !

Jeg foretrækker normalt at få , hvad jeg betaler for, så det passer mig perfekt.  

Hvis du tror, at du får mere, end du betaler for ved at købe en dyr tablet i forretninger, der normalt sælger tablet, så vil jeg foreslå dig at handle i Fona. De sælger den samme tablet blot til 300 kr. mere. 

Hvad man få mere for pengene i Fona (ud over en længere næse) kan du måske forklare?

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:38
synes satme det er billigt, 600 kr for en tablet. 
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:52
Jeg har prøvet en del af de billige tablets og jeg er ikke imponeret ... Men det er da godt i er tilfredse :)

Så kan trådstarter jo lige læse denne artirkel, så han ikke køber katten i sækken til sin mor Wink

I reklameavisen fra Rema 1000 hvor Denver Tablet TAC-7018 blev annonceret til 899 kroner, stod der blandt andet:

”Download gratis spil fra nettet og spil dem på Denver Tablet”.

I princippet er det rigtigt, men kun hvis man vil sidde og surfe på obskure websites efter de såkaldte apk-filer, som er filtypen, at Android-apps anvender.

Sagen er nemlig, at disse tablet-typer, godt nok har Android (4.0 i dette tilfælde). Men der er ingen Google Play - tidligere Android Market i systemet.

Brugeren skal selv finde ud af, at besøge f.eks. Androidpit.com eller Freewarelovers.com og hente, og installere en ”piratversion” af Googles applikationsbutik.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/advarsel-pas-pa-de-falske-android-tablets,lid.20976/#ixzz2IFEMEE5s

Clap Så igen,pas på med de billige tablets Thumbs Up

Redigeret af Langtoft - 17-Januar-2013 kl. 15:57
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu