|
Faver i Cat6 kable ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:50 |
Hola..
Skulle sætte en Switch på mit cat6 kable, men kunne ikke få nogen forbindelse fra nas til roter<- >switch<->switch til dune hd, men hvis jeg pillede ny switch fra så var der forbindelse igen ![]() Tænke det var måske et løst stik mm så ville lige smide 2 nye stik på, men faverne i kablet er ikke lige dem jeg havede forventede ![]() orange rødt blå grøn brun og 3 hvide læste at de hvide var dem der var forbundet med farven og kunne ses som de stribede men har stadigvæk ingen forbindelse fra nas til roter<->switch<->switch til dune hd ved at samle stikkede som vist på pic her.. ![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Farverne er lige meget, bare det er ens i begge ender.
inden du flår det fra hinanden prøve da lige og press begge stik. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
De er ens i begge ender ! ![]() Har nu brugt 4 stik . |
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
De Switch du bruger, nogen kan have en mulighed for at man har en "Kryds port.. enter sidder der en knap, eller også har den 2 portet hvor man kun må bruge den ene af dem. Nu er det ikke bare det der driller vel ?
Trykker din tang "lige" sammen hvilket model af tang har du? http://timotei.no/popup_image.php?pID=150 Sådan en ? Redigeret af Benjamin7 - 17-Januar-2013 kl. 13:41 |
|
Hilsen
|
![]() |
|
![]() lige pt sidder de som i B her .. Hvid orange rød blå hvid grøn hvid brun men der er " kun " hul i gemmen når der kun er 1 switch på.. men ingenting med den extra på.. heller ikke lys i indikator !! Redigeret af kfcofir - 17-Januar-2013 kl. 13:44 |
|
|
|
![]() |
|
Jeps.. lige præcis den |
|
|
|
![]() |
|
De plejer at blive skæve for et godt ord, har du en gennemgangs test og kan måle om der ren faktisk er hul igennem alle ledere ?, det plejer nemlig at blive skæve de udgave der.
Forslå at du låne der frem til en model af denne typer istedet. http://www.gelders.org/images/big/37934-universele-tang-2.jpg Og evt trykke stikken igen. Man plejer dog som relg også godt at kunne se at stikket er presset sammen mere i den ene siden ind i den anden. |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Ikke lige hvad jeg ved af.. Men det sidder på Dlink DGS-1080D og op til en Netgear prosafe GS105 og har testede med port 1 og 4 i dem begge 2 ? |
|
|
|
![]() |
|
Ingen af de 2 har intet af det, så det skal du ikke tænke på
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Det hjalp til at der kom lys i indikatorne ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Super duper.. ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |