|
K: billig tablet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2013 kl. 19:53 |
Er på jagt efter en meget billig tablet pc.
Svigermutter skal bare bruge den til kabale. Minimum 7 tommer og være fuld funktionsdygtig. Send pm |
|
![]() |
|
Doghead ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pandawille.com
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Definer billigt? Et bud herfra er en Nexus 7;
http://www.edbpriser.dk/tablet/google-nexus-7-32-gb-sort-id-7082685.aspx Eller køb en Samsung Galaxy Tab 2 7.0, kan nok fås til omkring en 1000-1200 da mange har fået dem med fjernsyn, kameraer osv.
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
billig er en brugt en til max 600
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hej
Jeg har fået en iPad i julegave, så jeg har en htc flyer 7" i overskud. Fin til kabale, ebøger, wordfeud, surf osv. ca. 1 år gamelog er som ny med taske, pen, lader osv. kører med android 3.2 og er 16 gB med wifi. jeg har givet kr.2.000, på tilbud i Elgiganten og havde regnet med at sælge den for ca. kr.700,-. Jeg bor på amager,hvis du er interesseret. mvh John Hansen |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Harald Nyborg - 599 kr. http://www.harald-nyborg.dk/p1167/denver-tablet-7-tac-70031 |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Køb aldrig en billig ny tablet i harald nyborg, Rema 1000 eller andre kæder der normalt ikke sælger tablets. Du får nemlig hvad du betaler for !
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Langtoft.. hvorfor får man ikke hvad man betaler for i Harald nyborg/Rema osv?..
Hvis behovet er en tablet til at surfe på, spille lidt spil osv. så er de da fuldt ud ligeså gode som alt muligt andet.. Ja en iPad kører mere "smooth". .og en Galaxy TAB er nok også hurtigere pga. quadcore cpu osv. Men prisen er også en helt anden. Jeg har selv 2 x DENVER TAC-70031 til mine unger, og de kører da ganske glimrende.. Google play adgang så man kan hente spil og apps. Og de spiller da f.eks. Subway surfers som om de aldrig havde lavet andet.. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Præcis, det handler meget om hvilke forventninger man har, og til det du nævner kan man komme meget langt med en billig en. Særligt til børn, hvor skaden jo er væsentligt mindre hvis noget går i stykker
![]() |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Jeg foretrækker normalt at få , hvad jeg betaler for, så det passer mig perfekt. Hvis du tror, at du får mere, end du betaler for ved at købe en dyr tablet i forretninger, der normalt sælger tablet, så vil jeg foreslå dig at handle i Fona. De sælger den samme tablet blot til 300 kr. mere. Hvad man få mere for pengene i Fona (ud over en længere næse) kan du måske forklare? |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
synes satme det er billigt, 600 kr for en tablet.
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Jeg har prøvet en del af de billige tablets og jeg er ikke imponeret ... Men det er da godt i er tilfredse :)
Så kan trådstarter jo lige læse denne artirkel, så han ikke køber katten i sækken til sin mor ![]() I reklameavisen fra Rema 1000 hvor Denver Tablet TAC-7018 blev annonceret til 899 kroner, stod der blandt andet:
”Download gratis spil fra nettet og spil dem på Denver Tablet”. I princippet er det rigtigt, men kun hvis man vil sidde og surfe på obskure websites efter de såkaldte apk-filer, som er filtypen, at Android-apps anvender. Sagen er nemlig, at disse tablet-typer, godt nok har Android (4.0 i dette tilfælde). Men der er ingen Google Play - tidligere Android Market i systemet. Brugeren skal selv finde ud af, at besøge f.eks. Androidpit.com eller Freewarelovers.com og hente, og installere en ”piratversion” af Googles applikationsbutik. Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/advarsel-pas-pa-de-falske-android-tablets,lid.20976/#ixzz2IFEMEE5s ![]() ![]() Redigeret af Langtoft - 17-Januar-2013 kl. 15:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |