recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne ridser på Xbox 360 Spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjerne ridser på Xbox 360 Spil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DannyBeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DannyBeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne ridser på Xbox 360 Spil
    Sendt: 10-Januar-2013 kl. 00:27
Nogen der kender til en forretning i KBH der kan slibe cd/dvd'er? Det skulle gerne være en forretning som har en lidt stærkere maskine end en Skip Doctor.. Disc'en har nemlig allerede fået 8-10 med en sådan uden forbedring.
Ridserne er ikke særligt dybe så det undrer mig at Skip Doctoren ikke virkede bedre.

Game gjorde det men er lukket.
Gamestop er holdt op med det.

Discservice.dk er nok den sidste instans hvis ikke der findes en forretning som gør sig i sådan noget.

Er iøvrigt ikke så interesseret i at gøre det selv. Har forsøgt med sulfo, tandpasta, banan og andet man har ved hånden men også uden held.

Venlig hilsen
Daniel
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 01:13
Visse biblioteker kan slibe cd'er. Jeg ved dog ikke, hvilke maskiner de bruger, men skiverne ser næsten helt nye ud efter at være blevet slebet, og musik cd'er fra bibliotekerne får en del hug.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DannyBeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:04
Spørgsmålet er så bare om de kan/gider slibe dvd'er som ikke er lånt/ejet af dem. Jeg må give det et forsøg. Tak for tippet :)
Venlig hilsen
Daniel
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Visse biblioteker kan slibe cd'er. Jeg ved dog ikke, hvilke maskiner de bruger, men skiverne ser næsten helt nye ud efter at være blevet slebet, og musik cd'er fra bibliotekerne får en del hug.

Jeg er biblioteksansat og har til daglig med musik at gøre.
På min arbejdsplads (stort sted) har vi sådan en satan her:
Den koster 47.000+ moms og er ikke til private kunder.

Jeg troede ikke på man kunne rense og polere skiver og få gode resultater førhen. Det gør jeg nu. Det er helt sindssygt hvad der kan reddes når man har en Disc-Go-Roboto Clap - DVD'er, X360, PS3, CD Rom og DVD'er - alt æder den til U.G. med kryds og slange Smile

I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af DannyBeyer DannyBeyer skrev:

Spørgsmålet er så bare om de kan/gider slibe dvd'er som ikke er lånt/ejet af dem. Jeg må give det et forsøg. Tak for tippet :)

Hertil kan jeg svare et klokkeklart og rungende NEJ Shocked
Det er der ikke ressourcer til nogen steder. Og i den tid med kommunale nedkæringer på personale og budgetter bliver det aldrig aktuelt. Selv da vi havde højkonjuktur var det ikke en mulighed.
Der spiller nok en hel del med privat ejendomskab kontra offentlige institutioner og serviceniveauer ind.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DannyBeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 22:38
Det er en lækker maskine men jeg klarede den med Brasso og vat! Virkede perfekt.
Venlig hilsen
Daniel
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af DannyBeyer DannyBeyer skrev:

Det er en lækker maskine men jeg klarede den med Brasso og vat! Virkede perfekt.

Ja, jeg har hørt at Brasso kan anvendes, om end der er flere der har sagt at det skader mere end det gavner. Men det virkede for dig og det er det der betyder noget Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu