|
S/B: Apple TV2 (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 18:28 |
Det griber åbenbart om sig med at sælge ATV2 til overpriser. Det synes jeg egentlig ikke er rimeligt, så hvis der er nogen der heller vil have en ATV2 end en 3'er, så bytter jeg gerne lige over, eller sælger til prisen på en ATV3+porto. Eneste krav er det er udgiftsneutralt for mig.
Min ATV2 er uden brugsspor, med original emballage og tilbehør. Den er ikke jailbreaket, og opgraderet til nyeste iOS - jeg ved ikke om det har betydning for om den kan jailbreakes - det skal I selv have styr over. Den har tidligere været jailbreaket kortvarigt til XMBC, men det blev jeg hurtigt træt af.
Det nemmeste ville være hvis det var en i nærheden, så vi kunne bytte lige over. Bor i Sorø og er som regel i Tåstrup i dagtiden. (solgt) Redigeret af Pastorius - 24-Januar-2013 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har den om 5.dage så er jeg klar! men jeg er hel på højde med dig hvad angår ansporing af priser. herinde er folk også begyndt at referere til priser på DBA i forhold til hvad de vil have for deres ting ,det synes jeg også er lidt til grin, jeg har selv solgt, og vil stadig sælge ved samme udgangspunkt som dig !
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Det er noteret. Interessen har ikke været overvældende, så mon ikke den holder. Tja, man kan jo ikke argumentere meget imod handler hvis både køber og sælger er tilfredse, men det gør altså et eller andet ved min anstændighedsfølelse når det bliver overpriser. Om ikke andet må det jo være et udtryk for at der er et marked for en boks der - let og elegant - kan bruges som medieafspiller (og ikke ret meget andet), og som ikke er decideret grim at have stående fremme.
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
hvis den stadig er til salg aftager jheg den gerne mod det en 3'er koster. Og hvis den kan sendes vil det da være toppen.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Hej,
Hvis du stadigvæk har den på fredag, så kan jeg komme forbi og ombytte den fredag aften /soli Redigeret af soli - 17-Januar-2013 kl. 08:34 |
|
![]() |
|
Har sendt en PB til BigRaj, han var først. Hvis ikke han reagerer så er det din på fredag - er du i nærheden af Sorø der?
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Kan komme forbi på vej til København
/soli
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Jeg kan komme til Tåstrup i morgen med hel ny Atv3 .
|
|
![]() |
|
Jeg hopper fra, da jeg tager færgen over, så kommer ikke lige forbi Sorø som oprindelig planlagt.
/soli
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
tak for Pb. Har netop svaret. Aftager den gerne :-)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |