|
K. Yousee Boks |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:02 |
Ønsker at købe overståene. Nogen der har en til at stå ?
Redigeret af Benjamin7 - 17-Januar-2013 kl. 14:03 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
CAJE67 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2007 Sted: Holstebro DK Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Har en kollega der har en ubrugt SMT-H3126 som han gerne vil af med Kom med et bud....... ![]() Den befinder sig i Holstebro |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hvad tro du selv han regner med at få :/ De svinger meget, men tro den sidste der røg gik for 350.- + pp men den var også brugt.
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
CAJE67 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2007 Sted: Holstebro DK Status: Offline Point: 21 |
Finder lige ud af noget i morgen
![]() |
|
![]() |
|
Den var desværre solgt
![]() |
|
![]() |
|
KlausGlud ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 7 |
Hej. Jeg har en yousee boks med harddisk til salg, hvis du stadig søger?
|
|
![]() |
|
Det er dig der har Prisen på grisen. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
KlausGlud ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 7 |
Jeg har forestillet mig 500 kr. Har desværre ikke længere mulighed for at få Yousee, så det er derfor jeg sælger.
|
|
![]() |
|
Det lyder ikke tosset, hvad model nummer er det af dem ? :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Det er en SMT-H3126.
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Hej
Jeg vil gerne hente den i dag for 400 kr kontant. Jeg bor også i Randers
Hilsen
Steen
|
|
![]() |
|
Steen du kan bare tag den :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |