|
iPhone gemmer gammelt nummer? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2013 kl. 13:00 |
Hey!
En lille bagatel, som jeg lige vil høre om en kan hjælpe mig med. I går erstattede jeg et nummer til en kontakt i min iPhone 5. Jeg slettede det gamle nummer og skrev det nye ind. Da jeg så i dag ville sende en ny besked til personen, opdagede jeg da jeg søgte på personen, at det gamle nummer stadig kom frem under "andet". Jeg har søgt efter det i Spotlight, men den finder det ikke, jeg har søgt i mine Kontakter på Mac'en og jeg har søgt efter det på iCloud.com, men kan ikke finde det. Det er bare underligt at jeg slettede jo det gamle nummer og skrev det nye ind. Jeg erstattede det ikke. Nogle der har en idé om hvor telefonen gemmer det gamle nummer, nu hvor der står "andet". Jeg har også gennemsøgt mine beskeder, om det evt. lå der i en gammel samtale, men det gør det ikke. Som sagt en lille bagatel, men det kan godt irritere mig lidt! ![]() ![]() Redigeret af ladiesman217 - 18-Januar-2013 kl. 13:04 |
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ligger i historikken et sted. Jeg har også oplevet "gengangeren" hvis man har tastet et mailadresse forkert. Kan ikke huske løsningen.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Det er mega underligt, det er første gang det sker for mig, og jeg har alligevel udskiftet en del numre gennem tidernes morgen.
Jeg har søgt en del forums igennem, og et svar med at man skal restore telefonen via iTunes går igen, men IKKE en sikkerheds restore, da listen vil blive gemt. Men der må da være andre alternativer!
|
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
En simpel reboot kunne måske være løsningen:
https://discussions.apple.com/thread/2541786?start=0&tstart=0 edit. link rettet Redigeret af Beanie - 18-Januar-2013 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Øv, det virkede heller ikke. Men nu er mit problem heller ikke at jeg finder gamle samtaler/kontakter i Spotlight (når jeg bladrer hen til "Søg i iPhone") men mit problem er når jeg vil skrive en "Ny besked" og søger på kontakten, så finder jeg kontakten med det nye nummer, men også kontakten med det gamle nummer, bare som under "andet" som vist på mit billede.
Pisse irriterende.
|
|
|
|
![]() |
|
Har du prøvet swipe over den gamle kontakt?
|
|
![]() |
|
jeg har lige prøvet øvelsen på min iPhone: Skrev til en fake mail 1. gang. 2. gang ligger fakemail i historik; men med en pil til venstre. Herunder kan jeg "Fjern fra Seneste"
|
|
![]() |
|
Jeg kan ikke swipe på den "falske" kontakt. Tror det er noget andet med mails. Det her er inde i SMS/Besked app'en når jeg vil skrive en ny SMS.
Desværre :/ |
|
|
|
![]() |
|
Nu prøvede jeg lige at slette kontakten helt, ham Martin og den gemmer også det nummer under "andet" men prøvede så samtidig at slette en helt anden kontakt, og det nummer gemmer telefonen ikke.
Lader til det kun er ham Martin kontakten der giver problemer. Endnu mere underligt. |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Sådan en irriterende person havde jeg på min første iPhone, det var bare en gammel mailadresse, som jeg ikke kunne slette på nogen måde. Men lige pludselig en dag, så var den bare forsvundet.
Så du kan jo håbe. Jeg kunne ikke, finde svar på mit problem den gang, så da det lige pludselig var væk, så var jeg bare glad.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Er det ikke blot fordi du har ringet til nummeret tidligere og det kan telefonen stadig huske?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Fedt, jeg har samme fejl som dig nu.
![]() Nå, men den forsvinder vel af sig selv. Som sagt har før oplevet din problemstilling, men kan ikke huske løsningen (hvis der var nogen) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |