|
Pixelering og fryser yousee? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:07 |
Mit yousee pixelere og fryser hele tiden når jeg ser eurosport og Viasat 3 sport. Jeg har antenne forstærker på. Jeg har en yousee boks. Andre som også har de problemer? Der er ingen problemer når jeg ser andre kanaler
|
|
![]() |
|
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever også pixeleringer en gang imellem men ingen frys, men ikke på de kanaler. Kan ikke lige huske hvilke
|
|
Denon 3808,Denon DVD-2910,OPPO 93-EU
XBOX m/Kinect Optoma HD20,Hivilux 92" tab-tension XTZ 99.26 Fronter,XTZ 99.26 Center,B&W 600 S3 Bag HT B&W ASW 610 Sub |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Typisk fejl er indstråling fra andre radiotjenester, når det kun er nogle kanaler der fejler.
Afhænger af hvor man bor.
Kan også skyldes overstyring af eller i antenneforstærker.
En god hjælpe info:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Der har været mange forstyrrelser i dag.
Se her om du er berørt http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Driftsinformation.aspx
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
jeg skruede lidt ned for styrken på min antenne forstærker vupti så var der godt billed igen. så den kan åbenbart lave ballade hvis den for for meget power.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |