recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges: Marantz SR-5003
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges: Marantz SR-5003

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges: Marantz SR-5003
    Sendt: 19-Januar-2013 kl. 01:40
Så sættes min receiver til salg da jeg vil prøve noget nyt.

Afspiller Dolby og DTS HD og har hdmi v1.3a

The SR5003 surround sound A/V receiver answers the needs of all but the most demanding audio - and
videophiles. With more power and a formidable array of behind-the-front panel technologies, it equals
separate components in capability and flexibility. And it’s the essence of Marantz – a unique amalgam of style
and quality that automatically attracts the connoisseur.  

• Sophisticated new aluminum/reinforced resin front panel
• High Bit Rate Audio capability: Dolby TrueHD, dts-HD Master Audio 
• HDMI v1.3a repeating (3 in/1 out) 
• Audyssey MultEQ 
• M-DAX for compressed audio 
• 10bit Video converter to HDMI (interlaced to progressive and scaler) 
• Dual component video output 
• Analog and digital multi-zone outputs 
• In-line seven channel amplifiers/High definition audio design 
• New FL display 
• Updated backlit Learning remote controller 
• <16" Shallow chassis 
• Various control interfaces: RS-232C, Flasher-in, DC trigger 
• Multiple radio system (AM/FM/XM/SIRIUS)

Ca. 3 år - har lidt problemer med at finde kvit da jeg lige er flyttet. Men ved jeg fik en med så den er her et eller andet sted

Den har været brugt til almindeligt tv-kiggeri og film, og en lille smule musik. Har spillet et B&W dm60X Surround, og nu spiller den stereo B&W 601

Det medfølger alt tilbehør, men ingen emballage.

Den er selvfølgelig i sort som på billedet og i aller fineste stand.

Den befinder sig i Odense, men kan fragtes lidt rundt omkring vestfyn.

HBO 2000kr 

Slå til 2500kr
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 10:13
Kan den stå i skab der er 41 cm dybt uden at signalkabler osv skal voldbukkes?

Mvh Emil
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 11:18
Jeg måler det lige og vender tilbage :D

EDIT: Jeg vil mener det sagtens kan lade sig gøre.

Skal skabet lukkes er der ca. 4,5cm plads til kabler, det kan godt blive lidt trængt 

Skal skabet være åbent, eller er der ingen låger så er der ca. 6 cm hvilket jeg skulle mener er nok.

Redigeret af friedel - 19-Januar-2013 kl. 11:23
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 14:31
Hmm der er stoflåge i. Og fra bagbeklædning og frem til stoffet har jeg 43,5 cm helt præcist. Og til rammen der holder stof er der 41,5cm.
Hva langt er der fra den ene drejekontrol til den anden, yderkant til yderkant. Altså "klokken 9" venstre side til "klokken 3" højre side?
Hvis det giver mening?

Emil
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 16:13
Okay, nu skriver du der er bagbeklædning på, er det ikke noget der kan tages af? eller lave et hul så kablerne kan gå igennem :)

Der er nøjagtig 29,5cm fra venstre til højre :D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 18:06
Det hænger på væggen og bagbeklædningen (18mm krydsfiner) er klods op af væggen.
Men hva har du fra drejekontrol til det stik inkl ledning der rager længst bagud.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 19:51
Har lige målt og med strømforsyningen som er den der fylder mest bliver recieveren 43,5cm lang.

Så tror godt du kan få plads til det :D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 22:51
Sgu lidt et sats om den kan være der.
Men 2000kr budt plus porto.
Mvh Emil
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu