|
K: Reparation af målemikrofon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 09:38 |
Ohøj!
Jeg leder efter en der kan skifte kablet på min måle mikrofon til min Pioneer vsx-921...
Min kat (lorte-kat!) bed kablet over ca 15 cm fra selve mikrofonen... Så hvis der er nogen der mener de kan skifte det, hører jeg gerne fra dem :-)
Du skriver bare, hvad du vil have for det.
/Rolf
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nååååh, der er der du bor?
Klaus |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg havde nu bare tænkt mig at sende i en boblekuvert
![]() Men jeg bor i Maribo...
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Du kan sende den til mig, så sender jeg bare min ned til dig ,det er dog fra en vsx-919 men det er fuldstændig de samme, og bruger ikke min så meget (2 gange) ? !
Venligst Lennart |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Fint :)
Skriver lige en pm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |