|
Netflix app til windows 8 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2013 kl. 12:46 |
|
Det ser ud til der er et problem med denne apps.
Den loader til 97% og bliver så stående.. Muligvis har det noget at gøre med den grafik driver, der anvendes, den nyeste duer ikke.. Løsningen er sandsynlig at unstalle ati-driver og lade windows finde en. Det var mit udgangspunkt, men i den driver kunne jeg ikke finde et setup, så hele skærmen blev udfyldt, hvilket er muligt i ati-driveren...
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad giver forskellen app kontra browser i fuldskærm?
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
|
Ikke det store, der er en lidt anden funktionalitet...
Det er også mere ud fra jeg ved at opsætte et bruger-interface, baseret på apps, man skifter imellem .. Men sandsynligvis kan man konfigurere en "flise" til at starte en hjemmeside (netflix.dk)
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Den kører da fint hos mig.
W8/ATI 5550 BS
|
||
![]() |
||
|
Har fået det til at køre ved at anvende de driver windows 8 selv finder..
Efter det jeg goggle mig frem til, skulle det kun være ATI vers.12.6, som pt. er den seneste, der skulle problem med...
|
||
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
Har lige prøvet at teste det på min fars nye ASUS (med GeForce 610M) og den stoppede godt nok op ved de 97% i under 10 sek, og så røg den op på 100% og gik i gang, så intet problem her
![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Hej lidt off topic, men nu der er et par netflix brugere med windows 8. Kunne jeg godt tænke mig at vide om de har fået det til at virke med dolby digital plus 5.1. Det ser jo ud til at de satser på platformen med ultra hd.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Jeg har kun stereo koblet til så jeg har ikke prøvet med surround.
BS
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Jeg får ihvertfald DD i de fleste film med HD. Men det er ikke nogen betingelse; filmen kan sagten være i HD uden at lyden er i DD.
|
||
![]() |
||
|
Ovenstående er på Appletv3.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Var inde og sidde og kigge i deres tech blog i går og indtil videre ser det ikke ud til der kommer Dolby Digital Plus 5.1 via pc desværre. Håber selv på det, da i sig kunne være nok til jeg ville opgradere min HTPC til win 8, sådan jeg fri for i stuen at skulle have min ps3 med ind over for at udnytte surround.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
|
Vi har lige set en Avengers tegnefilm og den kørte med dolby 5.1 fra windows 8 appen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |