|
S: Nokia Lumia 920 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 12:46 |
Hej,
Kan afhentes i Greve eller Ballerup (i dagtimer) Jeg har en Nokia Lumia 920 i Sort. Den er pakket ud og og afprøvet i hjemmet. Den har aldrig ligget i en lomme eller været uden for! Jeg kan blot ikke vænne mig til den, til trods for det er den telefon jeg har haft der føles mest lækker (rent fysisk) Jeg har også en Fatboy "trådløs" oplader i sort. Nypris for det hele er 5100kr. Sætpris her er 3700kr eller højeste bud. Der er selvfølgelig kvittering, æske, kabler osv osv. Skriv her eller på tlf. 23, 44. 66 -33
|
|
![]() |
|
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se eventuelt billeder mm.
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |